Samuel Jamieson

Oracle NetSuite EMEA Communications

ESOMAR zet NetSuite OneWorld in om wereldwijde zakelijke activiteiten te stimuleren en meer leden te werven

NetSuite OneWorld vervangt meerdere softwaresystemen voor de in Nederland gevestigde wereldwijde handelsorganisatie, waarmee de operationele efficiëntie opnieuw wordt vormgegeven

LONDON, 13 april 2016— NetSuite Inc. (NYSE: N), de toonaangevende leverancier in de branche van cloud-gebaseerde financiële producten/ ERP en omnichannel commerciële softwaresuites, kondigde vandaag aan dat ESOMAR, de internationale handelsorganisatie voor markt- en opinie-onderzoekers en sociale onderzoekers, NetSuite OneWorld heeft ingevoerd voor wereldwijde zakelijke groei en groei van het ledenbestand. ESOMAR vertrouwt nu op NetSuite OneWorld voor enterprise resource planning (ERP), klantrelatiemanagement (customer relationship management-CRM) en website contentmanagement na de vervanging van Exact ERP, een CRM op locatie en een contentmanagement-systeem (CMS) dat hun website eerder ondersteunde.

De vorige softwaresystemen stonden de operationele efficiëntie van ESOMAR en het vermogen van het bedrijf om uit te breiden in de weg. Met NetSuite OneWorld kan ESOMAR haar voor de bedrijfsdoelen belangrijke zakelijke processen op een enkel cloudsysteem uitvoeren, waaronder financiële consolidering, facturering, financiële rapportage, human resources en website contentmanagement. NetSuite OneWorld kan belangrijke voordelen aan ESOMAR leveren, waaronder een grotere efficiëntie en een actueel overzicht van het bedrijf voor haar 5000 individuele en 500 zakelijke leden in meer dan 130 landen en zakelijke gegevens voor het management in haar hoofdkantoor in Amsterdam, samen met 50 van haar lokale vertegenwoordigers. Dit is allemaal mogelijk met lagere IT-kosten en zonder kopzorgen rondom data-integratie.

Met NetSuite OneWorld bevindt ESOMAR zich in een perfecte positie voor de implementatie van haar ambitieuze groeiplannen, facilitering van snelle groei van het ledenbestand, en een toename van het aantal evenementen en diensten wereldwijd. NetSuite OneWorld zorgt voor extra eigenschappen en voordelen, waaronder:

• Inbegrepen zakelijke intelligentie waarmee u direct inzicht krijgt in belangrijke zakelijke kernprestatie-indicatoren voor een eenduidig zicht op de organisatie en een eenduidige versie van de waarheid, waarmee betere zakelijke besluiten kunnen worden genomen, betere strategische planning kan worden bereikt en effectievere campagnes kunnen worden opgezet.
  • Superieure mobiele toegang tot zakelijke informatie en ledeninformatie voor haar teams op internationale evenementen.
  • Actuele financiële rapportage waarmee handmatig gegenereerde rapporten overbodig worden.
  • Sterk casemanagementssysteem voor ondersteuningsverzoeken naar de communicatie-, website- en IT-teams die voortgang en prestaties meten tegen de SLA's.
  • Verbeterde dienstverlening voor leden door automatisering en integratie van evenementboeking, lidmaatschapbeheer en ecommerce-functies.
  • Vermogen om informatie voor potentiële verkopen vast te leggen via Outlook, voor dataverzameling van hogere kwaliteit en snellere reactie op verzoeken.
  • Het krachtige ontwikkelingsplatform van NetSuite, met ongekende flexibiliteit, zorgt ervoor dat ESOMAR het systeem kan aanpassen om te voldoen aan haar unieke eisen en bedrijfsspecifieke behoeften.

"Wij zijn een dienstverlenend bedrijf dat op wereldwijd niveau moet kunnen opereren, maar daarbij moet voldoen aan de behoeften van onze leden op lokaal niveau. Flexibiliteit en schaalbaarheid zijn daarom van levensbelang voor ons succes. Ons eerdere IT-systeem beperkte dit meer dan dat het dit cultiveerde. Met NetSuite kunnen wij ons IT-systeem aanpassen om te voldoen aan de behoeften van onze organisatie, in plaats van andersom. Het heeft de wijze waarop wij onze data gebruiken en delen gerevolutioneerd en gezorgd voor daadwerkelijke zakelijke intelligentie, op ieder niveau van de organisatie - van het bestuur tot de lokale vertegenwoordigers, op kantoor en bij onze evenementen. De actuele blik op ons bedrijf met NetSuite, en de gedetailleerde analytics ervan, begeleiden onze groeistrategie", zei Marie-Agnes Mourot de Lathyle, Chief Finance and Operations Officer bij ESOMAR.

Over ESOMAR
ESOMAR (European Society for Opinion & Market Research) is een ledenorganisatie die zich inzet voor het aansturen, voortstuwen en bevorderen van marktonderzoek wereldwijd.
Sinds 1948 is het doel van ESOMAR het bevorderen van de waarde van markt- en opinie-onderzoek in effectieve besluitvorming.
Door de promotie van een uitgebreid programma van branchespecifieke en thematische congressen, publicaties en richtlijnen voor best practices, faciliteert ESOMAR een doorlopende dialoog met meer dan 5000 individuele leden en 500 zakelijke leden, die op hun beurt 35.000 individuen in meer dan 130 landen vertegenwoordigen. ESOMAR zorgt ook voor ethische begeleiding en stimuleert actief zelfregulering in samenwerking met een aantal organisaties wereldwijd.
ESOMAR zet zich ook in voor educatie en training waarbij de organisatie sterk gericht is op de volgende generatie onderzoekers. Ga voor meer informatie over ESOMAR naar www.esomar.org, volg hen op Twitter @ESOMAR of praat mee met de hashtag #ESOMAR.

Vandaag de dag vertrouwen meer dan 30.000 bedrijven en dochterondernemingen op NetSuite om complexe, centrale bedrijfsprocessen wereldwijd in de cloud te draaien. Sinds de lancering in 1998 heeft NetSuite zich gevestigd als de leidende leverancier van cloudgebaseerde financiële producten/enterprise resouce planning (ERP) en omnichannel commerciële softwaretoepassingen voor bedrijven van verschillende omvang. Veel bedrijven in de FORTUNE 100 vertrouwen op NetSuite voor snellere innovatie en bedrijfstransformatie. NetSuite vervolgd haar succes in het leveren van de beste cloud bedrijfsbeheer-software aan bedrijven over de hele wereld, waarmee zij hun IT-kosten significant kunnen verlagen terwijl ze hun productiviteit vergroten, waarbij gebruik van de cloud wereldwijd groeit.

Volg de Cloud blog en de Facebook pagina van NetSuite en @NetSuiteEMEA Twitter voor actuele updates.

Ga voor meer informatie over NetSuite naar www.netsuite.co.uk, www.netsuite.com/fr of www.netsuite.nl.

LET OP: NetSuite en het logo van NetSuite zijn bedrijfsmerken van NetSuite Inc. Handelsmerken van derde partijen die hier genoemd worden zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

Sales Chat

Hoe past uw bedrijf zich aan bij veranderingen?

Start chat